Onze speeltuin is een gezellige, goed onderhouden en kindvriendelijke speeltuin. In de speeltuin staan alleen goedgekeurde speeltoestellen. Door middel van een hoog hek is de speeltuin afgescheiden van de rijbaan, waardoor de kinderen geen hinder van het verkeer hebben en dus veilig kunnen spelen.
Ieder jaar worden er onderhoudswerkzaamheden verricht aan de speeltuin. De bestaande toestellen worden opgeknapt en er worden nieuwe toestellen bij geplaatst.
De speeltuin is vrij toegankelijk voor alle leden. Ook niet leden zijn natuurlijk van harte welkom in de speeltuin. Wij hopen dat zij toch een kleine donatie willen doen bij gebruik van de speeltuin. Hiervoor is de gelegenheid naast het toegangshek in/aan de muur.
Honden zijn niet toegestaan in de speeltuin en toegang is voor eigen risico.

De speeltuin is alleen toegankelijk voor leden. De openingstijden zijn:
Zomer: 8.30 - 21.00 uur
Winter: 10.00 - 17.00 uur

Hieronder vind u enkele foto van de speeltoestellen:

Hieronder onze laatste 3 aanwinsten: